Loaded

8 najbolj vročih vprašanj o Leanpayu

13.05.2024. | 0 min branje

V današnjem digitalnem svetu se vse več ljudi odloča za alternativne načine financiranja, kot je Leanpay. Popolnoma digitalna finančna storitev je namreč odlična rešitev, saj ti omogoča nakupovanje na obroke brez obiskov banke in papirne dokumentacije.

Ta prilagodljiva možnost plačevanja, je v samo 5 letih pridobila zaupanje uporabnikov po Sloveniji. Tako danes že več kot 100.000 Slovencev uporablja Leanpay za enostavno nakupovanje na obroke!

Si med njimi tudi ti? Imaš še vedno kakšno vprašanje?

Brez skrbi! V novem blogu smo na enem mestu združili 8 najbolj pogostih vprašanj, ki nam jih namenijo naši uporabniki. Na ta način upamo, da ti bomo še bolj približali našo Leanpay storitev in informacije, o tem kako jo lahko uporabljaš.

1. Kdo lahko uporabi Leanpay storitve?

Leanpay storitve lahko uporabljajo:

  • državljani Republike Slovenije, ki imajo veljaven osebni dokument, izdan s strani ene od Upravnih enot RS, ter izpolnjujejo določene pogoje.
  • To vključuje redno zaposlene osebe za polni ali delni delovni čas,
  • nosilce dejavnosti v lastnem s.p.,
  • upokojence in osebe nad 18 let, vendar mlajše od 74 let, z dokazljivimi rednimi mesečnimi prejemki nad določeno mejo ter z obstoječo zadolženostjo pod določeno mejo, skladno s kreditno politiko Leanpay.

Storitev ni na voljo državljanom drugih držav, osebam brez zaposlitve, samostojnim podjetnikom, osebam v kmetijski dejavnosti, dijakom in študentom ter tistim, ki izkazujejo negativne podatke v centralnem kreditnem registru Sisbon ali izkazovali znake zlorabe ali prevare.

Upamo, da smo v tem blogu odgovorili na vsa tvoja vprašanja in ti olajšali razumevanje Leanpay plačevanja na obroke. Za dodatne informacije se vedno lahko obrneš na nas in ti bomo z veseljem odgovorili.

Se želiš bolj poglobiti v tematiko? Preberi ta članek.

2. Kako lahko vnaprej preverim, ali bi dobil limit pri Leanpayu?

Še nisi povsem prepričan, da bi se odločil za uporabo Leanpaya? Preden se odločiš za Leanpay lahko kadarkoli in kjerkoli informativno in neobvezujajoče preveriš, ali bi dobil limit. Gre za enostaven postopek preverjanja, ki ga ponuja Leanpay in za katerega ti ni treba stati v vrsti v banki ali tiskati dokumentacije - vse se zgodi prek tvojega mobilnega telefona. Celoten proces poteka le par minut.

Več si lahko prebereš na tej povezavi.

3. Kje lahko spremljam vse svoje nakupe oz. plačila?

Vse svoje nakupe in plačila lahko spremljaš preko svojega profila na platformi Moj Leanpay, kjer so ti vedno na voljo podrobni pregledi transakcij in plačilnih načrtov.

Odkrij več tu.

4. Kdaj Leanpay deli moje podatke s poslovnimi partnerji?

Leanpay deli tvoje podatke s poslovnimi partnerji za neposredno trženje le, če si izrecno privolil v to, v skladu s pogoji uporabe in politiko zasebnosti. To vključuje pošiljanje splošnih informacij o njihovih produktih in storitvah preko različnih komunikacijskih kanalov, kot so aplikacija Leanpay, e-pošta, telefon, SMS/Viber sporočila in navadna pošta.

Vse je v tvojih rokah. Zato lahko kadarkoli prekličeš svojo privolitev v osebnem portalu "Moj Leanpay" ali v skladu z navodili prejetimi v marketinškem sporočilu. Če želiš preprečiti uporabo svojih osebnih podatkov pri posameznem partnerju, se moraš obrniti na partnerja neposredno.

Vabimo te, da si podrobnosti ogledaš tukaj.

5. Kako spremenim svoje ključne podatke za uporabo Leanpaya?

Ažurnost podatkov je velikega pomena za varno delovanje Leanpaya. Zato je potrebno ob spremembi ključnih podatkov, to javiti naši ekipi, da podatke posodobijo.

Ključni podatki so:

  • ime, priimek, naslov in datum rojstva;
  • številka mobilnega telefona, ki jo uporabljam (ki služi za moje uporabniško ime pri Leanpay);
  • številka osebnega dokumenta in datum veljavnosti osebnega dokumenta;
  • davčna številka in številka transakcijskega računa (št. TRR oz. IBAN);
  • moj naslov e-pošte, ki ga uporabljam, in kamor prejemam sporočila in dokumente;
  • status zaposlitve in višina rednih mesečnih prejemkov;
  • višina rednih mesečnih izdatkov za poravnavanje kreditov in leasingov.

Le na tak način lahko zagotovimo varno uporabo Leanpaya za naše uporabnike in jim tako omogočimo nemoteno delovanje.

Spremembo zahtevaš preko osebnega portala "Moj Leanpay" v meniju "Moj profil". Če vnos novega podatka zaradi kakršnega koli razloga ni mogoč preko portala, zahtevek lahko izjemoma pošlješ z elektronsko pošto in priloženimi dokazili na [email protected].

Te zanimajo posamezniki koraki? Preberi si več tukaj.

6. Ali lahko obveznosti do Leanpaya predčasno poplačam?

Si se odločil, da boš predčasno poplačal nakup, ki si ga opravil z Leanpay?

Da, to lahko storiš pri Leanpayu brez dodatnih stroškov!

Več o dodatnih korakih in celotnem postopku si lahko ogledaš na tej povezavi.

7. Kaj je Moj Leanpay?

Moj Leanpay je tvoj osebni uporabniški portal, ki ti omogoča vpogled v tvoje transakcije, stanje kredita, plačilne načrte in druge pomembne informacije v zvezi s tvojim računom pri Leanpayu.

Več podrobnosti najdeš tukaj.

8. Katere varnostne kode uporablja Leanpay?

Leanpay za zagotavljanje varnosti osebnih podatkov uporablja več različnih gesel in kod, vključno z 8-mestno verifikacijsko kodo, 6-mestno osebno varnostno kodo (PIN) ter 4-mestno kodo (OTP). Ta pristop prispeva k učinkovitemu delovanju storitev in varnosti potrošnikov.

Zavedamo se namreč pomembnosti, ki jo ima varna uporaba naših storitev. Te personalizirane kode, ki jih prejmeš na svoj mobilni telefon, so namenjene samo tebi in ti omogočajo identifikacijo, potrjevanje pomembnih korakov in predpisov v storitvah Leanpay ali potrjevanje, da imaš mobilni telefon s seboj.

Tako preverjamo, da s svojim računom upravljaš zares ti. In da nihče drug ne more priti do tvojih podatkov ali tvojega računa in te tako oškodovati.

Želiš prebrati več? Oglej si tale članek.